Envío gratuito en pedidos superiores a 50€ en España Peninsular y 80€ en Baleares; o podéis recogerlo en la tienda.
Los pedidos deben realizarse antes de las 16 h.
Disponible mañana según nuestras existencias.
28,95 €
27,51 €
Aquest recull de textos en prosa ofereix una visió àmplia i profunda de més de setanta anys de producció literària, més enllà de l’obra lingüística acadèmica de l’autor. L’obra reuneix un ric ventall de temes literaris, històrics, periodístics, religiosos i memorialístics, així com textos erudits, patriòtics i de reflexió sobre la llengua.
Amb una clara vocació humanista, el volum inclou també aportacions de lingüística d’interès local, configurant una obra diversa que explora la cultura, la identitat i el pensament des de múltiples perspectives. La majoria dels textos estan escrits en català, amb incursions puntuals en castellà, llatí i italià, fet que reforça el seu valor com a testimoni cultural i filològic.
Una obra que esdevé una mostra rica i variada d’humanisme, ideal per a lectors interessats en la literatura catalana, la història cultural, la filologia i la reflexió intel·lectual.
ISBN: 9788491366492
Fecha de publicación: 05/05/2026
Colección: FORA DE COL.LECCIÓ
Páginas: 666
Encuadernación: Rústica
Idioma: Catalán
Eclesiàstic, gramàtic i escriptor. Estudià la carrera eclesiàstica i la de magisteri al Seminari de Vic i a la Facultat de Teologia de Catalunya; es llicencià en humanitats al Pontifici Institut Superior de Llatinitat en 1969 i en filologia clàssica a la Universitat de Barcelona en 1979. Ordenat de prevere en 1966, ha exercit el ministeri sacerdotal en diverses parròquies de Roma i del bisbat de Vic. Ha exercit com a docent en nombrosos centres i ha publicat una seixantena de títols d’obres sobre gramàtica.