04/03/2026 - 18:00h/20:00 h
Presentació del llibre ‘Obra Social El Roure’ a Mollet del Vallès
Lloc: Carrer de Santa Perpètua, 65, 08100 Mollet del Vallès, Barcelona
El dimecres 4 de març de 2026 a les 18 hores, us convidem a la presentació del llibre Obra Social El Roure: l’ànima de la Fundació.
L’acte tindrà lloc a l’auditori del Campus Fundació Sanitària Mollet, dins l’acte inaugural del cicle «Art i Salut», que es durà terme en el marc de la celebració del 30è aniversari de la fundació.
El sociòleg Salvador Cardús pronunciarà la conferència «Per a una solidaritat generosa i responsable», amb una reflexió sobre els reptes de la solidaritat en el context social actual. Tot seguit, es presentarà el llibre amb la participació d’Ingrid Almahano, Jaume Duran i Josep Maria Huget.
A continuació, els assistents podran conèixer de prop una de les iniciatives més estimades de l’Obra Social El Roure: la teràpia assistida amb animals, mitjançant una demostració en directe de Mar Alcalà, responsable de Curecan. L’acte es clourà amb una taula d’experiències destinada a fer valdre algunes de les iniciatives socials més rellevants impulsades per l’Obra Social El Roure.
Podeu assistir a l’acte inscrivint-vos al formulari d’aquest enllaç. Us hi esperem!


